I DanAnalyse har vi stor praktisk erfaring i arbejdet med kundetilfredshed og medlemstilfredshed. Erfaringen er opnået gennem ledende stillinger i en lang række forskellige organisationer såvel i det private erhvervsliv, konsulentbranchen samt i medlemsorganisationer.
Vi har stor erfaring med, hvad der skal til for at skabe forbedringer i kundeloyaliteten. Det gælder både på det overordnede strategiske niveau; og på det daglige operationelle niveau, hvor kunderne oplever forskellen.
Firmaet er grundlagt af Allan Weirup, der er uddannet civiløkonom og MBA. Han har en solid teoretisk baggrund indenfor loyalitetsanalyser, kombineret med mange års praktisk erfaring på området.
Allan Weirup har som direktør i både erhvervsvirksomheder, forsyningsvirksomheder og interesseorganisation arbejdet målrettet med analyser, med henblik på at øge tilfredsheden og loyaliteten hos kunder, forbrugere og medlemmer. Et arbejde der har skabt overbevisende resultater.
Den praktiske erfaring sikrer skarphed i forhold til, at få stillet de rigtige spørgsmål, på den rigtige måde. Den sikrer ligeledes indgående forståelse for, at trække essensen ud af analyserne, så der skabes klare anbefalinger, der kan omsættes til praktisk handling, der skaber forbedringer.
Udover at udarbejde kundeanalyser og medlemsanalyser bistår DanAnalyse også med inspiration, sparring og vejledning til processen. Vi hjælper med implementeringen af tiltag, der styrker kundeloyaliteten eller medlemsloyaliteten.
Handelsbetingelser
Salgs- og leveringsbetingelser for DanAnalyse (pdf)
Salgs- og leveringsbetingelser for DanAnalyse (docx)
Cookie- og persondatapolitik
Allan Weirup
Adm. direktør
Mobil: 6085 4814
Mail: allan@dananalyse.dk